Přestože se o svůj spotřebič budete vzorně starat, může se stát, že dojde k jeho poruše. Většinu mechanických závad umíme v ETĚ opravit díky širokému sortimentu náhradních dílů, které máme skladem. Naši kolegové ze servisu si dokáží poradit s řadou závad, proto nechte odborné zásahy raději na nich.
Na vybrané výrobky ETA můžete využít naši službu Prodlužka záruky a prodloužit si tak zákonnou záruční lhůtu na 3, 5 či 10 let. Pokud váš spotřebič potřebuje opravu v rámci zákonné Odpovědnosti za vady nebo Prodlužky záruky, můžete využít širokou síť našich profesionálních servisů po celé České republice.
Na velké domácí spotřebiče, jako jsou ledničky, pračky a myčky poskytujeme speciální Prémiový servis. Díky této službě získáte nejen prodlouženou záruku na 5 nebo 10 let, ale i zákaznickou podporu 7 dní v týdnu a nadstandardně rychlý servisní zásah do 2 pracovních dnů.
Mrkněte na správný postup reklamace přesně podle toho, o který produkt se jedná. Pokud máte k reklamačnímu procesu dotaz nebo potřebujete poradit, obraťte se na naši zákaznickou linku na e-mailu info@eta.cz.